• Change language
    Change country

    Administratief medewerker afdeling Service Planning

    32 - 40 uur
    Man geeft hand aan man

    Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega voor het Service Planning team.

    Samen met je teamleden van Service Planning zorg je ervoor dat alle werkzaamheden rondom de service van onze printers en software soepel verlopen. Je hebt dagelijks contact met onze dealers en klanten in heel Nederland en andere Kyocera-vestigingen in Europa. Daarnaast vervul je een belangrijke rol in het plannen van de service engineers.

    Daarom zoeken we een enthousiaste teamplayer die graag communiceert en in oplossingen denkt wanneer een dealer of klant onze ondersteuning nodig heeft. 

    Taken en verantwoordelijkheden

    • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten
    • Je verzorgt de planning van onze field service engineers
    • Je plant op basis van de responsetijden en service afspraken
    • Je monitort de dagelijkse stroom van orders m.b.t. service
    • Je stelt offertes op voor de servicebezoeken bij onze klanten
    • Je maakt facturen van servicebezoeken
    • Je hebt dagelijks contact met zowel interne als externe klanten
    • Je zorgt voor een goede registratie en opvolging van onze serviceprojecten
       

    Wij vragen

    • Een afgeronde MBO-opleiding, minimaal niveau 4
    • Bij voorkeur 3 jaar relevante werkervaring
    • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
    • Een communicatief sterk persoon die zelf initiatief durft te nemen

    Competenties

    * Klantgerichtheid * samenwerken * resultaatgerichtheid * kwaliteitsgerichtheid * aandacht voor detail * aanpassingsvermogen * plannen en organiseren * communicatief sterk * pro actief *

    Wij bieden

    • Een uitdagende zelfstandige functie binnen een enthousiast team
    • Een fijne werksfeer

    Aanvullende vergoedingen en arbeidsvoorwaarden:

    • 37 vakantiedagen (inclusief 12 ATV-dagen bij 40 uur)
    • Fietsplan
    • Pensioen
    • Personeelskorting
    • Reiskostenvergoeding
    • Mogelijkheden tot werken vanuit huis
    • Dertiende maand
    • Bonusregeling
    • Overuren uitbetaald
    • Stoelmassage
    • Binnenkort een eigen gym

    Sollicitatieprocedure

    Voor vragen kun je contact opnemen met Bianca Burger via 020 587 72 74. Zij vertelt je graag meer over deze functie. Je kunt natuurlijk ook direct solliciteren door een brief met cv te mailen

    Na een briefselectie volgen sollicitatiegesprekken. Bij de procedure hoort een referentiecheck en mogelijk een assessment.

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.

    Cookies en uw privacy

    Wij gebruiken essentiële cookies voor eenvoudige en doeltreffende interactie met onze website, analyserende cookies zodat wij beter begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, en marketing cookies om de reclame op u af te stemmen. In de Cookieverklaring vindt u meer informatie. Met de button 'Voorkeuren' kunt u uw cookievoorkeuren instellen of u kunt op 'Ik ga akkoord' klikken en alle cookies accepteren.

    Cookievoorkeuren

    Veld is verplicht

    Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed werkt en soms om een dienst op uw verzoek te verrichten (zoals het beheer van uw cookievoorkeuren). Deze cookies zijn altijd actief, tenzij u uw browser zo instelt dat cookies geblokkeerd worden. Daardoor is het mogelijk dat sommige delen van de website niet werken zoals verwacht.

    Veld is verplicht

    Met deze cookies kunnen wij de werking van onze website meten en verbeteren.

    Veld is verplicht

    Deze cookies worden alleen geplaatst wanneer u toestemming daarvoor geeft. Wij gebruiken marketing cookies om bij te houden waarop u klikt en hoe u onze website gebruikt zodat wij op basis van uw interessegebied content en gepersonaliseerde reclame kunnen tonen.