Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega voor het Service Planning team.
Samen met je teamleden van Service Planning zorg je ervoor dat alle werkzaamheden rondom de service van onze printers en software soepel verlopen. Je hebt dagelijks contact met onze dealers en klanten in heel Nederland en andere Kyocera-vestigingen in Europa. Daarnaast vervul je een belangrijke rol in het plannen van de service engineers.
Daarom zoeken we een enthousiaste teamplayer die graag communiceert en in oplossingen denkt wanneer een dealer of klant onze ondersteuning nodig heeft.
* Klantgerichtheid * samenwerken * resultaatgerichtheid * kwaliteitsgerichtheid * aandacht voor detail * aanpassingsvermogen * plannen en organiseren * communicatief sterk * pro actief *
Voor vragen kun je contact opnemen met Bianca Burger via 020 587 72 74. Zij vertelt je graag meer over deze functie. Je kunt natuurlijk ook direct solliciteren door een brief met cv te mailen.
Na een briefselectie volgen sollicitatiegesprekken. Bij de procedure hoort een referentiecheck en mogelijk een assessment.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.