• Change language
    Change country

    Administratief medewerker Service Operations

    28 - 40 uur
    service operation medewerker

    Wij zijn op zoek naar een collega voor ons contractserviceteam.

    Dit team is verantwoordelijk voor alles wat te maken heeft met de servicecontracten die onze zakelijke klanten afsluiten voor het onderhoud van hun printers. Onze klanten zijn multinationals, maar ook eenmanszaken en alles ertussenin. Je helpt dus klanten met verschillende achtergronden en belangen. Dat maakt deze baan zo afwisselend.

    Ben jij iemand die nauwkeurig werkt, graag klanten te woord staat én administratief sterk is? Dan is dit echt een baan voor jou.

    Taken en verantwoordelijkheden

    • Je zorgt ervoor dat zowel interne als externe klanten van (telefonische) informatie worden voorzien
    • Je zorgt voor nauwkeurige en tijdige facturatie van alle contracten
    • Je bewaakt de voortgang van de gemaakte planning
    • Je bewaakt afspraken rondom Service Level Agreements en contracten
    • Je controleert en verwerkt nieuwe contractaanvragen
    • Je verwerkt contract wijzigingen en aflopende contracten

    Wij vragen

    • Een afgeronde MBO-opleiding minimaal niveau 4, bij voorkeur administratief
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie
    • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, Engels is een pre
    • Een administratieve kei

    Competenties

    *Klantgerichtheid * samenwerken *resultaatgerichtheid * kwaliteitsgerichtheid * aandacht voor detail *aanpassingsvermogen * plannen en organiseren.

    Wij bieden

    • Een leuke functie binnen een enthousiast team
    • Een prima salaris met dertiende maand
    • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals bijvoorbeeld een leasefiets van de zaak
    • Een fijne werksfeer

    Sollicitatieprocedure

    Voor vragen kun je contact opnemen met onze HR-manager Annika Groeneveld via 020 587 72 72. Zij vertelt je graag meer over deze functie. Je kunt natuurlijk ook direct solliciteren door een brief met cv te mailen. Zorg ervoor dat deze voor 15 augustus bij haar binnen is.

    Na een briefselectie volgen sollicitatiegesprekken. Bij de procedure hoort een referentiecheck en mogelijk een assessment.

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.

    Meer weten over onze organisatie?

    Onze bedrijfsfilosofie helpt ons om wereldwijd succesvol te zijn.

    Cookies en uw privacy

    Wij gebruiken essentiële cookies voor eenvoudige en doeltreffende interactie met onze website, analyserende cookies zodat wij beter begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, en marketing cookies om de reclame op u af te stemmen. In de Cookieverklaring vindt u meer informatie. Met de button 'Voorkeuren' kunt u uw cookievoorkeuren instellen of u kunt op 'Ik ga akkoord' klikken en alle cookies accepteren.

    Cookievoorkeuren

    Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed werkt en soms om een dienst op uw verzoek te verrichten (zoals het beheer van uw cookievoorkeuren). Deze cookies zijn altijd actief, tenzij u uw browser zo instelt dat cookies geblokkeerd worden. Daardoor is het mogelijk dat sommige delen van de website niet werken zoals verwacht.

    Met deze cookies kunnen wij de werking van onze website meten en verbeteren.

    Deze cookies worden alleen geplaatst wanneer u toestemming daarvoor geeft. Wij gebruiken marketing cookies om bij te houden waarop u klikt en hoe u onze website gebruikt zodat wij op basis van uw interessegebied content en gepersonaliseerde reclame kunnen tonen.