Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Na analyse van onze hardware en softwareproducten hebben wij het volgende geconstateerd.
De volgende KYOCERA-producten en producten uit ons softwareportfolio hebben geen kwetsbaarheden veroorzaakt door Log4j:
Wij vragen wel uw speciale aandacht voor het softwareproduct PaperCut MF.
Als u gebruikmaakt van PaperCut MF raden wij u aan om deze pagina in de gaten te houden voor het laatste nieuws.
Heeft u een vraag naar aanleiding van het bovenstaande?
Neem dan contact op met uw Kyocera-dealer of bel met ons technisch ondersteuningsteam via 020 587 72 46.