Change language
Change country

Artificial Intelligence

7054ci series Business Trend artikel
IRIS2020

Artificial Intelligence rijp voor de moderne werkplek


De Vierde Industriële Revolutie (4IR) overbrugt de kloof tussen Artificial Intelligence (AI) en organisaties die worden belast met groei.

Hybride en slimmere werkplekken is een voortdurende trend voor moderne bedrijven om te gedijen en te groeien. Gesteund door AI kunnen organisaties flexibelere en robuustere manieren van werken toepassen, en een voorbeeld hiervan is door traditioneel printen te combineren met deze opwindende technologie. 
 

Printing & AI: het echte zakelijke voordeel

Downtimepreventie blijft een onderwerp van discussie als het gaat om afdrukken en om ervoor te zorgen dat dit onderwerp onder de hoede is, zijn AI-functies een bondgenoot van multifunctionele printapparaten (MFP). Door de toepassing van AI zijn intelligente MFP's in staat om zelf een diagnose te stellen, voorspellend gedrag te vertonen en proactief potentiële uitdagingen aan te pakken voordat ze zelfs maar gebeuren, zodat workflows naadloos functioneren. 

Dit is slechts het topje van de af aan, omdat organisaties zich voornamelijk op hun klanten kunnen richten door meer middelen toe te wijzen in termen van tijd, mankracht en financiën die zijn gericht op het stimuleren van aanzienlijke bedrijfswaarde. Natuurlijk strekt het beheer van ongestructureerde gegevens dankzij ai's vermogen om te classificeren en te indexeren zonder handmatige interventie zich uit tot de rol van documentbeheer en het voordeel van digitale transformatie binnen elke organisatie. 

Hoe dan ook, wanneer de ervaring van de organisatie de tastbare voordelen van AI verweven met printtechnologie, maakt het gebruik van apparaten zoals Kyocera's nieuwste innovatieve assortiment TASKalfa 7054ci/7004i-apparaten de weg vrij voor voortdurende bedrijfsgroei. We zijn kort aan een paar van deze voordelen ontsnapt, dus laten we dieper graven en uitpakken wat AI biedt in deze nieuwe printers:


AI verhoogt de outputkwaliteit 

Organisatiegegevens worden aanzienlijk versterkt door het vermogen van AI om afdrukactiviteiten te monitoren en de toegang van netwerkgebruikers te verifiëren. Gebruikers profiteren ook van minder printer downtime als gevolg van voorspellend onderhoud en zelfdiagnose. Deze proactieve aanpak zorgt ervoor dat de kleine dingen voor zichzelf zorgen, waardoor uw personeel tijd overlaat om zich te concentreren op prioritaire zaken. 

  • Super resolutie
    Uitzonderlijk gunstig voor afdelingen die een professionelere documentuitvoer nodig hebben, verbetert deze superresolutiefunctie afdrukgegevens met een lage resolutie voor afdrukken van scherpe kwaliteit. Gepixelde afbeeldingen worden vloeiend gemaakt om aantrekkelijkere en nettere documenten en visuals te maken, waardoor het ideaal is voor degenen in marketing  waar er veel vraag is naar hoogwaardige producties zoals brochures, flyers en tijdschriften.

    De nieuwe technologie haalt informatie uit afbeeldingen die al in een interne database bestaan en gebruikt deze om de afbeelding te converteren van lage resolutie naar een hogere resolutie, waardoor gelikte afdrukken van hoge kwaliteit worden gemaakt in een fractie van de gebruikelijke tijd. 

  • Superieure gebruikerservaring en handschrifttool
    Het handschriftgereedschap biedt grote vooruitgang in de gebruikerservaring, waardoor handgeschreven notities op het oorspronkelijke document gemakkelijker kunnen worden versterkt of benadrukt of helemaal kunnen worden verwijderd. Voor de onderwijssector is dit buitengewoon relevant gezien de tijdsbesparing en een grotere capaciteit om informatiedocumenten te scannen, proeflezen en notities tedelen, die  zowel voor studenten als docenten onvermijdelijk zijn. Deze functie creëert ookeen toegevoegde waarde in de logistiek waar schriftelijke instructies over orders en facturen nog steeds gemeengoed zijn. Fysieke kopieën van documenten kunnen worden gedeeld, gedistribueerd en geschreven, terwijl ze een aanzienlijke hoeveelheid tijd en afdrukkosten besparen.

Klantdrukgedrag analyseren 

Zakelijk succes in het digitale tijdperk zal grotendeels worden bepaald door AI-mogelijkheden. Degenen die AI goed krijgen, staan ervoor om een hele nieuwe waardestroom voor hun organisatie te creëren. Aangezien AI real-time gegevens verzamelt en in staat is om het afdrukken van klanten te analyseren, helpt hetniet alleen bij het genereren van aanbevelingen met betrekking tot het optimaliseren van printvloten, maar biedt het ook belangrijke inzichten over hoe u de kosten kunt verlagen en tegelijkertijd upselling-mogelijkheden kunt creëren. Dergelijke inspanningen helpen organisaties zich in de ogen van de klant te positioneren als een echte partner met toegevoegde waarde.

Terug naar de TASKalfa 7054ci series

Bekijk de overige voordelen

Cookies en uw privacy

Wij gebruiken essentiële cookies voor eenvoudige en doeltreffende interactie met onze website, analyserende cookies zodat wij beter begrijpen hoe onze website wordt gebruikt, en marketing cookies om de reclame op u af te stemmen. In de Cookieverklaring vindt u meer informatie. Met de button 'Voorkeuren' kunt u uw cookievoorkeuren instellen of u kunt op 'Ik ga akkoord' klikken en alle cookies accepteren.

Cookievoorkeuren

Veld is verplicht

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed werkt en soms om een dienst op uw verzoek te verrichten (zoals het beheer van uw cookievoorkeuren). Deze cookies zijn altijd actief, tenzij u uw browser zo instelt dat cookies geblokkeerd worden. Daardoor is het mogelijk dat sommige delen van de website niet werken zoals verwacht.

Veld is verplicht

Met deze cookies kunnen wij de werking van onze website meten en verbeteren.

Veld is verplicht

Deze cookies worden alleen geplaatst wanneer u toestemming daarvoor geeft. Wij gebruiken marketing cookies om bij te houden waarop u klikt en hoe u onze website gebruikt zodat wij op basis van uw interessegebied content en gepersonaliseerde reclame kunnen tonen.