Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Hybride medewerkers zijn niet meer weg te denken. Organisaties moeten slimme manieren van werken ontwikkelen, zodat medewerkers altijd en overal productief kunnen zijn. Door gebruik te maken van expertise en technologie bieden hybride werkplekken een organisatie de veerkracht en schaalbaarheid die zo hard nodig is om mee te komen in een snel veranderende wereld.
Omdat veel organisaties nu te maken hebben met medewerkers die thuis en op kantoor werken, zijn hybride werkplekoplossingen de manier om altijd en overal te kunnen werken. De voordelen voor organisaties die een hybride werkplekstrategie voor de lange termijn implementeren, zijn:
Een hybride werkplekstrategie moet de technologie identificeren die nodig is om productiviteit, connectiviteit en veiligheid voor de werkomgeving op lange termijn te bevorderen. Zonder een dergelijke strategie zijn de risico's van een gedecentraliseerd personeelsbestand groot, inclusief inbreuken op de cyberbeveiliging, lage medewerkerstevredenheid en slechte bedrijfsflexibiliteit.
Een effectieve hybride werkplekstrategie omvat drie fasen: het uitrusten van uw team, verbinden van uw medewerkers en het verbeteren van uw processen.
Tijdens elk van deze fasen kunnen ICT-dienstverleners ondersteuning en expertise bieden. Zo komt u tot een effectieve omgeving met de juiste hulpmiddelen om een veilige en productieve hybride werkomgeving te waarborgen.
Ten eerste moet u uw team uitrusten met de hardware en infrastructuur die nodig is om vanaf elke locatie te werken. Dit zijn zaken zoals laptops en printers, maar ook andere hulpmiddelen waarmee uw medewerkers flexibel kunnen zijn.
De volgende stap is om uw medewerkers te verbinden met de juiste software om effectieve samenwerking mogelijk te maken. Documentbeheer en communicatie-apps zijn van groot belang in deze fase.
Ten slotte moet u de processen verbeteren om uw nieuwe technologie en services optimaal te benutten. Optimalisatie stelt uw medewerkers in staat om soepel en efficiënt te werken door ze op te leiden, processen te stroomlijnen en taken te automatiseren.
Download hier het e-book en begin met het plannen van uw nieuwe slimme kantoor.
In dit e-book vindt u antwoorden op belangrijke vragen zoals: