Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
De vragen zijn in groepen verdeeld, zodat u eenvoudig vindt wat u zoekt.
Stuur uw verzoek naar: debiteuren@dnl.kyocera.com onder vermelding van het factuurnummer en/of debiteurennummer.
Vermeld ook de naam van de ontvanger en naar welk e-mailadres we de kopiefactuur kunnen sturen.
Stuur uw vraag naar: crediteuren@dnl.kyocera.com en wij helpen u verder.
Stuur uw vraag naar debiteuren@dnl.kyocera.com en wij helpen u verder.
U vindt de tellerstand(en) op de statuspagina van uw machine.
Zo print u de statuspagina:
Hiervoor kunt u contact opnemen met onze afdeling Service Administration.
Ze zijn bereikbaar via telefoonnummer 020 58 77 242 of per e-mail: contracten@dnl.kyocera.com.
U kunt uw opzegging, met vermelding van het contractnummer, mailen naar contracten@dnl.kyocera.com.
Houd rekening met een contractuele opzegtermijn van 3 maanden.
De contractuele opzegtermijn is 3 maanden.
Zorg er dus voor dat wij minimaal 3 maanden voor het einde van de looptijd van het contract uw schriftelijke opzegging hebben ontvangen.
U kunt uw opzegging, met vermelding van het contractnummer, sturen naar contracten@dnl.kyocera.com.
Als wij geen opzegging van u ontvangen, wordt de overeenkomst automatisch met 12 maanden verlengd.
Er zijn drie mogelijkheden:
Dit verschilt per machine.
Op onze website, onder Producten vindt u bij uw machinetype een datasheet waarin u deze informatie kunt nalezen.
Heeft u een servicecontract?
Bel naar 020 587 72 50.
Zorg ervoor dat u het serienummer van de machine bij de hand heeft, dan kunnen wij u snel helpen.
Heeft u geen servicecontact?
Neem contact op met de KYOCERA-dealer waar u uw printer heeft gekocht.
Weet u niet (meer) wie uw KYOCERA-dealer is, bel dan naar 020 587 72 30. Zorg ervoor dat u het serienummer van de machine bij de hand heeft, dan kunnen wij u snel helpen.
Als u deelneemt aan ons toner return programma kunt u een recyclingscertificaat downloaden.
U kunt de nieuwste printer drivers op deze pagina downloaden.
Het serienummer bestaat uit een combinatie van 10 cijfers en letters.
Afhankelijk van de printer vind u het serienummer op een sticker op de printer of onder de klep van de papierdoorvoer.
Het serienummer staat ook op de statuspagina.
Zo print u deze pagina:
Op onze website staat van elk product een handleiding. Hierin staat hoe u de instellingen van uw machine kunt aanpassen. U vindt de handleiding van uw printer of multifunctional bij Producten.
U kunt ook ons serviceteam bellen op 020 587 72 50. Zij helpen u graag verder.
Dit hangt af van het model:
N.B. Vooraf is het van belang de volgende informatie te verzamelen:
· SMTP server naam Eg, smtp.gmail.com
· Portnummer, eg 25, 465, 587
· Naam en wachtwoord van het account
Indien de gegevens niet bekend zijn kunt u vaak via google.nl deze informatie ophalen. Als u bv zoekt naar de gegevens van Gmail (mail.google.com) dan vindt u die vaak
terug op de webpagina van de betreffende server, uw e-mail provider. Of vraag
het aan uw systeembeheerder/It-bedrijf.
Instellen
1. Ga naar de CCRX, dit is de webpagina van de printer en log in (print eventueel een statuspagina, daat staat de url van de webpagina op).
2. Ga naar functie-instellingen>E-mail
3. Vul de gevraagde gegevens in.
4. Indien de SMTP-protocol nog niet aanstaat, klik op de blauwe link protocol om naar de protocollen te gaan en daar de SMTP protocol aan te zetten. (melding 1105). Zet ook direct de SMTP beveiligingsprotocol op de juiste setting eg. SSL of STARTLS. (melding 4803)
5. Indien SMTP-beveiliging nog niet aan staat, klik op de blauwe link protocol om naar de protocollen te gaan en daar het SMTP-beveiliging protocol aan te zetten.
* Port 465 (SSL/TLS required)
* Port 587 (STARTTLS required)
6. Als laatste is het belangrijk dat de afzender is ingevuld (melding 1106 of 3101). Handigste is om hier het eigen e-mailadres in te zetten, zodat de ontvanger bij het beantwoorden van de mail terugmailt naar de eigen mailbox.
7. Indien alle instellingen goed staan kunt u de settings naar de printer sturen door te klikken op verzenden.Met de testknop kunt u vervolgens controleren of de test een OK geeft of wellicht een meldingscode. (Voor troubleshooten op de codes)
8. Nu de printer kan mailen, moet het adresboek gevuld te worden.
Ga naar het adresboek>adresboek apparaat. Klik op toevoegen.
Vul de naam in. (deze zien we straks terug op de MFP)*
Vul het e-mailadres in waar u naartoe wilt mailen.
En klik vervolgens onderaan de pagina op verzenden, om de info naar de printer te sturen.
*(Handigste is om in de naam duidelijk te kunnen zien waar dit adres van is)
Controleer of de services van de applicatie op de server gestart zijn.
In Windows (server), open Services scherm (Windows toets en typ ‘Services’)
MyQ services:
Firebird Server, MyQ HTTP Router, MyQ HTTP Server, MyQ Print Server,
KYOCERA Net Manager Server
ScannerVision services:
ScannerVision Networking Service, ScannerVision Processing Service
PaperCut services:
PaperCut Application Server, PaperCut Print Deploy Server, PaperCut
Print Provider en PaperCut Web Print Server
Controleer de log van de applicatie.
Neem contact op met uw systeembeheerder.
Hij/zij kan contact met ons opnemen via 020 587 72 88 of solutions.support@dnl.kyocera.com
Controleer of de services van de applicatie op de server gestart zijn.
In Windows (server), open Services scherm (Windows toets en typ ‘Services’)
MyQ services:
Firebird Server, MyQ HTTP Router, MyQ HTTP Server, MyQ Print Server,
KYOCERA Net Manager Server
ScannerVision services:
ScannerVision Networking Service, ScannerVision Processing Service
PaperCut services:
PaperCut Application Server, PaperCut Print Deploy Server, PaperCut
Print Provider en PaperCut Web Print Server
Controleer de log van de applicatie.
Neem contact op met uw systeembeheerder.
Hij/zij kan contact met ons opnemen via 020 587 72 88 of solutions.support@dnl.kyocera.com
Na onderhoud op de “virtuele” server geeft de MyQ-server aan dat de licentie over 7 dagen verloopt.
Log in op de MyQ-server, bij Home staat een knop met een reddingsboei voor het genereren van een bestand (generate data for support).
Mail dit bestand samen met uitleg wat er aan vooraf is gegaan, naar solutions.support@dnl.kyocera.com.
De aanvraag van een licentie reset duurt maximaal 2 werkdagen, na aanlevering van alle benodigde informatie.
Nadat u van ons bericht krijgt, kunt u zelf de licentie(s) activeren op de licentiepagina van MyQ.
Als u deelneemt aan ons toner return programma kunt u een recyclingscertificaat downloaden.
Log in op de website van het toner return programma.
Onder Mijn account vindt u uw persoonlijke recyclingscertificaat.
Al sinds 2013 compenseren wij onze complete jaarlijkse CO2-voetafdruk van de hele Kyocera Group (298 bedrijven) met onze wereldwijde zonne-energieparken.
In 2020 werd drie keer zoveel hernieuwbare energie opgewekt als wij wereldwijd verbruikten.
Lees over alle maatregelen die we nemen in ons duurzaamheidsverslag.