Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Hartelijk dank voor het gebruiken van KYOCERA-producten. Zoals u weet is KYOCERA Document Solutions Nederland trots op het leveren van betrouwbare producten met een hoge kwaliteit. In zeer uitzonderlijke gevallen kan tijdens het gebruik oververhitting optreden van de fuser van de hierboven vermelde kopieerapparaten, waarvan de productie in het jaar 2010 werd stopgezet.
Uit voorzorg voeren wij een kosteloze inspectie en onderhoudsprocedure op uw kopieerapparaat uit. Wij bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak.
Wij vragen alle klanten die één van bovenstaande kopieerapparaten in gebruik heeft om zo snel als mogelijk contact op te nemen met KYOCERA Document Solutions Nederland of het oorspronkelijke verkooppunt.
Potentiële storingen en oplossingen
A3 monochroom kopieerapparaat
Fenomeen: In uiterst zeldzame gevallen kan het gedeelte waar de fuser de toner aanbrengt op het papier oververhit raken.
Oplossing: de KYOCERA service engineer bevestigt de daarvoor bestemde onderdelen op het juiste punt. Geschatte werktijd: 5 minuten per kopieerapparaat.
Betrokken productnamen en serienummers A3 monochrome kopieerapparaten
Onderhoudsonderdelen
De productie van de benoemde A3 monochrome kopieerapparaten is meer dan zeven jaar geleden beëindigd. Ondanks dit feit verzekert KYOCERA de beschikbaarheid van de benodigde onderdelen voor onderhoud.
Contact
Als u vragen heeft of in bezit bent van bovenstaande apparaten neem dan rechtstreeks contact op met uw verkoopcontact of met ons via het e-mailadres KDE-SAFETY@deu.kyocera.com na het invullen van het formulier dat u kunt downloaden onderaan deze pagina.