Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Onze producten hebben een standaardgarantie van minimaal een jaar, met uitzondering van onze ECOSYS-producten, hier geven wij 2 jaar garantie op.
Werkt uw printer of multifunctionals niet zoals u dat mag verwachten?
Neem dan direct contact op met uw KYOCERA-dealer of onze serviceafdeling.
Wij zorgen ervoor dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Wilt u weten onder welke voorwaarden wij garantie geven en hoe wij u kunnen helpen wanneer uw KYOCERA-machine niet meer naar behoren werkt?
Stel uw investering veilig door uw product (KYOCERA Life) online te registreren.
Lukt dit niet, dan kunt u de volledig ingevulde KYOCERA Life registratiekaart ook scannen en mailen naar onze contractafdeling.
Controleer hoe lang uw garantie nog geldig is.