Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Beste relaties,
Wij willen u vragen alert te zijn op fraude door oplichters. Kyocera heeft ontdekt dat er frauduleuze facturen verstuurd zijn door oplichters die zich voordeden als Kyocera-verkoopvertegenwoordiger of -directeur.
De oplichters gebruikten valse e-maildomeinen die sterk leken op de
officiële Kyocera-e-mailadressen. Bovendien probeerden andere oplichters
klanten gedetailleerde informatie over transacties met Kyocera te
ontfutselen en hen ertoe aan te zetten om op een valse rekening geld te
betalen.
Als u verdachte facturen ontvangt die pretenderen van Kyocera te zijn - vooral als ze bijlagen bevatten van een onbekend e-mailadres of domein, waarbij “Kyocera” anders wordt gespeld of de naam Kyocera met andere terminologie wordt gecombineerd - negeer ze dan en breng ons onmiddelijk op de hoogte via een geverifieerd communicatiekanaal. Om frauduleuze facturen te helpen identificeren, raden wij u aan met de muis over de naam van de afzender te gaan om te controleren of het adres overeenkomt met de geregistreerde naam.
---
Dear Customers,
Please be alert to fraud by scammers. Kyocera has recently learned of fraudulent invoices sent by scammers posing as both Kyocera sales representatives and Directors.
Scammers used counterfeit email domains that closely resemble the legitimate Kyocera email addresses. Furthermore, other scammers attempted to ask customers to provide details information of transactions with Kyocera and induce them to remit payment to a fake account.
If you receive suspicious invoices purporting to be "from Kyocera" -- especially those including attachments from an unfamiliar email address or the domain, either using a different spelling of "Kyocera" or incorporating the Kyocera name with other terminology -- please ignore them and notify us immediately using a verified communication channel. To help identify fraudulent invoices, it is recommended to hover the mouse over the sender's name to ensure that the address matches the registered name.