Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Als onze klant en zakelijke relatie vertrouwt u op ons voor dagelijkse (service)ondersteuning. Sinds gisteren zijn er extra maatregelen afgekondigd die de verdere verspreiding van COVID-19 (coronavirus) moeten inperken. Wij leven mee met iedereen die geraakt wordt door deze situatie.
Ik wil graag persoonlijk uitleggen welke stappen wij, in ieder geval t/m 31 maart, hebben genomen.
Als werkgever willen en moeten wij ervoor zorgen dat onze werknemers veilig kunnen werken. Wij hebben al onze medewerkers, in lijn met de instructies van het RIVM, geïnformeerd over de voorzorgsmaatregelen die zij moeten nemen. (Service)medewerkers met verkoudheidsklachten en/of koorts zijn verzocht thuis te blijven.
Service- en onderhoudsafspraken
U bent erg belangrijk voor ons en klanttevredenheid is één van onze kernwaardes.
Daarom garanderen wij onze telefonische bereikbaarheid en blijven wij serviceafspraken inplannen, maar wel onder bepaalde voorwaarden. Wanneer u een storing bij ons aanmeldt zullen wij u bijvoorbeeld vragen naar de situatie op locatie zodat wij een risicoanalyse met betrekking tot onze service engineer kunnen maken. Wij vragen uw begrip hiervoor.
Bij twijfel over het risico van besmetting zullen wij er alles aan doen om een andere oplossing te vinden. Zo kunnen wij bijvoorbeeld via ons online beheersysteem KYOCERA Fleet Services op afstand storingen oplossen.
Zakelijke afspraken
Voor wat betreft zakelijke afspraken hebben wij onze medewerkers gevraagd om vooraf te overleggen met hun gesprekspartner of het verstandig is om de afspraak door te laten gaan. Het gebruik van Skype kan een goede, tijdelijke oplossing zijn om toch ‘live’ met elkaar te kunnen communiceren.
Wij hebben vaker voor uitdagingen gestaan. Door u centraal te stellen zijn wij daar altijd sterker uitgekomen. Met dit in gedachten, ben ik ervan overtuigd dat we ook deze uitdaging zullen overwinnen. Wij blijven de landelijke ontwikkelingen nauwkeurig volgen en zullen u tijdig informeren wanneer wij aanvullende maatregelen (moeten) nemen. U kunt erop rekenen dat ik en onze medewerkers er alles aan doen om u zo goed mogelijk te ondersteunen in de komende tijd.
Etienne Hendriks
Managing director