Merkevolutie: Kyocera Document Solutions maakt zich klaar voor het volgende hoofdstuk
De nieuwe merkidentiteit onderstreept het commitment van KYOCERA Document Solutions om zich te blijven ontwikkelen tot een eendrachtige, klantgerichte organisatie.
Ze onderstreept de cruciale hulp die verlenen aan de klant om in de digitale economie succesvol te blijven.
Bovendien benadrukt ze de groeiende toewijding van het bedrijf om de klant te helpen met het managen van een enorme hoeveelheid documenten, het verzamelen van kennis en het vergroten van de flexibiliteit teneinde de bedrijfsactiviteiten te optimaliseren.
De kerngedachte achter de nieuwe merkidentiteit van KYOCERA Document Solutions is om verandering mogelijk te maken door kennis aan het aan het werk te zetten.
Deze gedachte weerspiegelt onze prioriteit: het combineren van onze wereldwijde resources op het gebied van talent en technologie om hardware, software en oplossingen te integreren. Op die manier stellen we onze klanten in staat hun commerciële potentieel te benutten.
Bij Kyocera vormt het menselijke aspect de kern van ons management, en dat doet het al sinds de oprichting. Er is een omvattende set communicatietools ontwikkeld, met gestileerde krabbels, unieke grafische elementen en een gedurfd kleurenpalet, als weerspiegeling van de samenkomst van mens en technologie en het uitmuntende ontwerp van onze totaaloplossingen.
Samen vertellen deze elementen wat KYOCERA Document Solutions is en de komende jaren wil zijn: een innovatief, eendrachtig, wereldwijd actief bedrijf dat samenwerkt met partners en klanten om mens en organisatie te ondersteunen in hun succes. We nodigen u uit om met ons mee te gaan op deze reis en het Kyocera Document Solutions van de toekomst vorm te geven.