Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Bedrijven in de verzekeringsbranche zijn gewend aan het werken met pen en papier en het hebben van enorme opslagruimtes vol documenten over zaken, claims en aanvragen. Maar nu nieuwe en innovatieve technologieën terrein winnen, begint dit te veranderen.
Verzekeringsmaatschappijen die hun documentatie en administratie digitaliseren, plukken al snel de vruchten van hun investering – niet alleen qua kosten en winst, maar ook als we kijken naar klanttevredenheid. Misschien lijkt het een flinke stap om typische verzekeringsprocessen, zoals acceptatieprocedures, zo drastisch te veranderen. Maar uiteindelijk is het de juiste stap om te zetten. Optimalisatieoplossingen verdienen zichzelf terug en vormen een sterke basis voor groei en ontwikkeling op de lange termijn. Voor verzekeringsmaatschappijen die plannen willen maken voor de toekomst zijn zulke oplossingen dus onmisbaar.
Een van de grootste uitdagingen voor verzekeringsmaatschappijen zijn de verouderde acceptatieprocedures die in de sector worden gebruikt. Maar gelukkig zie je steeds minder medewerkers die vasthouden aan het gebruik van pen en papier voor complexe berekeningen. Organisaties schatten dat maar liefst 80% van de claims kan worden afgehandeld door geautomatiseerde oplossingen. Kostbare en waardevolle medewerkers hebben daardoor hun handen vrij om zich te richten op wat ze het beste kunnen.
Daarnaast biedt de technologie verzekeringsmaatschappijen nieuwe mogelijkheden om hun dienstverlening te verbeteren: een belangrijke factor in het behouden en aantrekken van klanten. Medewerkers kunnen relevante documenten en informatie namelijk direct terugvinden. Ze hoeven geen mappen en dossiers meer te doorzoeken voordat ze klanten kunnen informeren over hun zaak.
Dit zijn slechts twee voorbeelden van manieren waarop verzekeringsmaatschappijen processen kunnen stroomlijnen, kosten kunnen besparen, meer winst kunnen maken en hun klanten beter van dienst kunnen zijn. Als u alles op een rijtje zet, is het duidelijk dat een investering in zo'n plan voor digitalisering zichzelf uiteindelijk terugverdient. Als bedrijf kunt u efficiënter en productiever werken; klaar voor de toekomst!
De manier waarop bedrijven hun content beheren, is aan het veranderen. Zorg dat uw bedrijf niet achterblijft.