Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Hoeveel tijd bent u maandelijks kwijt aan het scannen en opslaan van alle juridische documenten?
En hoeveel tijd wordt er verspild met het zoeken naar een document dat niet op de juiste plek staat?
Dat kan nu sneller en simpeler.
Direct scannen naar het juiste dossier
Met onze ‘scannen naar’ oplossing scant u papieren documenten direct naar het juiste dossier in uw juridische bedrijfsapplicatie. Door de directe communicatie met deze applicatie worden documenten vindbaar en doorzoekbaar opgeslagen in het juiste cliëntendossier.
Direct digitale documenten opslaan in het juiste dossier
Breid de scanoplossing uit met Capture Pack Pro en sla ook documenten die al digitaal zijn direct op in het juiste cliëntendossier.
Alle (digitale) documenten direct op de juiste plek bewaard en eenvoudig terug te vinden voor alle bevoegde medewerkers. Simpel toch?
Onze scanoplossing en Capture Pro Pack zijn geschikt voor de volgende juridische applicaties: CClaw, DMS for Legal, Fidura, FORTUNA, NetDocuments en NextMatters.
Daarnaast kunnen we ook een scanoplossing op maat voor u maken.
Snel en eenvoudig scannen en opslaan
Wilt u meer weten of gelijk een afspraak maken voor een demo?
Neem dan contact op met onze team van specialisten via: bps@dnl.kyocera.com