Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
De meeste werkprocessen verlopen in het begin soepel, maar worden steeds trager. Dat leidt tot inkomstenderving en uiteraard geldt: hoe trager het werkproces, des te meer geld u verliest.
Wachten uw medewerkers regelmatig op een afdruk die nooit uit de printer komt, zoeken ze naar ontbrekende formulieren of proberen ze verkeerd opgeslagen documenten terug te vinden? Dit leidt tot frustratie, verspilde tijd en een slechte dienstverlening aan uw klanten.