Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Als bij Decor Son de printkosten blijven oplopen door dure tussentijdse contractverlengingen, en daarmee de liefde voor de leverancier sterk bekoelt, is het de hoogste tijd om het roer om te gooien. In 2014 wordt een pitch uitgeschreven voor nieuwe multifunctionals. Mede dankzij de ervaringen met een proefmachine en de goede samenwerking met KYOCERA-partner Dutchict, komt KYOCERA hier glansrijk als winnaar uit de bus. Met een maximum aan service tegen zo laag mogelijke kosten.
Decor Son is een handels- en productiebedrijf op het gebied van bouwmaterialen, opgericht in 1973. In fabrieken in Son en Den Bosch worden zand- en grindzakken, decoratieve stenen wandbekleding en sierstrips gemaakt voor de bouwmarkten. Verder behoren tegels, isolatiemateriaal en sierbestrating tot het assortiment. Decor Son heeft ook een eigen distributiecentrum dat zorgt voor opslag en transport naar binnen- en buitenland. Het familiebedrijf heeft zo’n 250 medewerkers in dienst.
Op de verschillende vestigingen is door de jaren heen een veelheid aan modellen printers en multifunctionals ontstaan. Dat zorgt voor een grote voorraad toners en een intensief technisch beheer. Door de jaren heen zijn ook de printkosten ongemerkt flink opgelopen en is de relatie met de leverancier bekoeld geraakt. Decor Son kiest tegen het eind van de contractperiode, medio 2014, voor een totale vervanging van het printerpark en schrijft daarvoor een pitch uit waaraan drie partijen deelnemen. Dutchict is op dat moment al ICT-partner van Decor Son en doet mee aan de pitch namens haar voorkeursmerk KYOCERA.
Dutchict en KYOCERA komen als beste uit de bus, en de keuze valt dan ook op deze combinatie. Twee factoren geven hierbij de doorslag: de eigen ervaring met een opgestelde proefmachine, en de vele positieve ervaringen van andere gebruikers van KYOCERA. Decor Son is verder gecharmeerd van het Pro Rato Color System, een techniek waarbij kleurenprints niet worden afgerekend tegen een vast tarief per print, maar op basis van het werkelijke tonerverbruik. Eind 2014 installeert Dutchict in totaal 37 nieuwe machines: 11 TASKAlfa 4551ci, en 26 ECOSYS M3550i. Alle apparaten worden voorzien van Autostore, een programma dat scannen en opslaan vereenvoudigt.
"We hebben nauwelijks omkijken naar het beheer en onderhoud."