Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
Markeur Holding, een grote speler in de automotive branche, heeft na een uitgebreide voorselectie van mogelijke leveranciers een groot deel van de printers en multifunctionals vervangen door machines van KYOCERA. Een flinke kostenbesparing, maar vooral een hecht partnerschap is het resultaat.
Wie het portfolio van Markeur Holding bekijkt, ziet een breed scala aan activiteiten en merken in de automotive sector die al een logisch geschakelde keten in elkaar passen. Het Motorhuis is een netwerk van autdealerbedrijven met merken als Opel, Citroen, Fiat, Alfa Romeo, Hyundai, Mazda, Jeep en Lancia.
Multirent is het label voor huur en shortlease, en Multilease voor alle lease-oplossingen. Wie schade aan zijn auto heeft, kan terecht bij Autoschadehuis. En onder de vlag Multi Energy exploiteert Markeur een netwerk van benzinestations. Op vrijwel alle vestigingen is sprake van intensief gebruik van printers voor facturen, offertes en werkorders.
In 2012 is het bestaande printerpark in technische zin afgeschreven en de onderhoudskosten beginnen snel op te lopen. Bovendien vergt het toegenomen onderhoud steeds meer tijd van de ICT-afdeling. Markeur bezint zich op een vervanging van een groot deel van de printers en multifunctionals en stelt een lijst van wensen en eisen op, waarbij niet alleen het kostenplaatje, maar vooral ook het te bieden serviceniveau een belangrijke rol speelt. Markeur wil in de toekomst zoveel mogelijk ontzorgd worden: door proactieve afhandeling van storingen door de leverancier, automatische uitlezing van tellerstanden en tonerniveaus, en door automatische toezending van nieuwe toners. Er wordt een pitch uitgeschreven waaraan drie partijen deelnemen.
Na de pitch met uitgebreide testfase, referentieonderzoeken en productdemonstraties van de leveranciers valt de keuze op de KYOCERA en haar model FS3540 MFP. De demomachine doorstaat de test met glans, het aangeboden tarief en contractsvoorwaarden zijn uitermate gunstig, en het geboden serviceniveau van KYOCERA sluit volledig aan bij de wensen van Markeur. Bovendien is tijdens de test van de drie machines een schijnbaar onbelangrijk detail toch een grote rol gaan spelen: hoe snel komt de eerste pagina van een printopdracht uit de machine rollen? Ook daar is KYOCERA de winnaar.
"Door het hoge servicelevel van KYOCERA worden wij als ICT-afdeling totaal ontzorgd, en dat geeft een uitermate comfortabel gevoel."