DMS: digitale documenten optimaal geordend
Veel tijd kwijt met het zoeken van informatie?

Besteden uw medewerkers uren aan het invoeren van gegevens, zoeken naar informatie, handmatig e-mailen of rondbrengen van papieren documenten om ze vervolgens opnieuw te archiveren? Met een documentmanagementsysteem (DMS) bespaart u tijd en kosten.
Kostenbesparing door digitalisering
Met een DMS kunt u gemakkelijk alle documenten digitaliseren. Dat betekent minder kosten voor papier, printers, toners, opbergkasten en vierkante meters bedrijfsruimte. Uw medewerkers zijn bovendien minder tijd kwijt met het zoeken naar documenten of informatie.
Beveiliging en AVG
Daarnaast is een DMS-systeem volledig AVG-proof. Geef medewerkers alleen toegang tot de documenten en informatie die zij nodig hebben voor hun werk. En voldoe bovendien aan de eisen waar uw organisatie aan moet voldoen met betrekking tot privacy (AVG), gegevensbeveiliging, auditlogs (ISO,SOX) en bewaartermijnen (AWR, BW etc.).
Download de whitepaper en lees meer over DMS en AVG.