Is uw KYOCERA-product defect of werkt de machine niet goed?
De informatie op deze pagina helpt u verder.
Om een storing te melden heeft u een log-in nodig.
Nog geen log-in? Dan kunt u deze hieronder aanvragen.
Heeft u lege tonercassettes of volle tonerafvalbakjes, dan kunt u kosteloos gebruik maken van ons toner return programma.
Wij zorgen ervoor dat uw lege tonercassettes verantwoord worden gerecycled.
Vul hieronder het formulier in, dan beantwoorden wij snel uw vraag.
Wilt u ons toch liever bellen? Bel dan 020 587 72 50 (tijdens kantooruren). Zorg dat u het serienummer van uw machine bij de hand heeft, dan kunnen wij u sneller helpen.
KYOfleetservices werkt niet:
Om de verbinding te herstellen kunt u contact opnemen met uw systeembeheerder.
Hij of zij kan de netwerkinstellingen van de machine controleren, waarbij met name de
Gateway en de DNS server correct geconfigureerd moeten zijn om de verbinding via
poort 443 naar KFS te herstellen.
De firewall moet zo geconfigureerd zijn dat de devices een directe verbinding
mogen maken met de onderstaande servers:
fs-eu.kyocera.biz 191.233.91.217
rfs-eu.kyocera.biz 104.46.60.117
fs-eucs01.kyods.com 52.233.166.114 / 52.233.152.139
fs-eurs001.kyocera.biz 40.115.1.211
fs-eurs002.kyocera.biz 40.113.133.42
Heeft u, na een reboot van de machine, nog steeds problemen?
Neem dan contact op met ons serviceteam via kfs.admin@dnl.kyocera.com