In deze rol ondersteun je onze salesteams en verzorg je alle backoffice activiteiten. Je zorgt voor een goede basis van de orderverwerking en onderhoud met enige regelmaat contact met Kyocera-partners (dealers) en eindklanten. Je werkt dagelijks met leuke en gezellige collega’s uit andere teams en samen zorg je voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Het doel is een balans te vinden tussen kosten, omzet en de tevredenheid van de (interne en externe) klanten.
Verantwoordelijkheden
- Administratieve afhandeling en controle van de orderstatus
- Ondersteuning bij de registratie van alle activiteiten en gemaakte afspraken in Salesforce
- Verzorgen van aanvragen, begeleiden en controleren van leveringen van machines in het buitenland en visa versa
- Onderhouden van contacten met onze collega’s van andere Europese vestigingen
- Behandelen en kwalificeren van speciale prijsaanvragen op het gebied van hardware, software en servicecontracten
- Opstellen van lease-, koop- en serviceovereenkomsten
- Koppelen van leads aan de juiste Kyocera-partner of accountmanager
- Coördineren van verhuizingen of het ophalen van oude machines
Competenties
- Klantgerichtheid
- Samenwerken
- Resultaatgerichtheid
- Organisatiesensitiviteit
- Kwaliteitsgerichtheid
- Stressbestendigheid
- Integriteit
- Aandacht voor detail
- Besluitvaardigheid
Kennis- en ervaringsvereisten
Opleiding
- Afgeronde 4-jarige MBO-opleiding en HBO werk- en denkniveau
- Relevante opleiding/training gericht op sales
Werkervaring
- Enige jaren werkervaring met administratieve werkzaamheden in een commerciële werkomgeving
- Aantoonbare ervaring met Excel
- Financieel inzicht
- Uitstekende kennis (woord en geschrift) van Nederlands, goede beheersing (woord en geschrift) van Engels
Wij bieden
- Een uitdagende zelfstandige functie binnen een enthousiast team
- Een prima salaris met dertiende maand
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Aanvullende vergoedingen en arbeidsvoorwaarden
- 37 vakantiedagen, waaronder 12 atv-dagen (bij 40 uur)
- Dertiende maand
- Bonusregeling
- Overuren uitbetaald
- Pensioenopbouw
- Fietsplan (leasefiets van de zaak)
- Reiskostenvergoeding
- Stoelmassage
- Kosteloos gebruik van de volledig uitgeruste gym op kantoor
Sollicitatieprocedure
Stuur je motivatiebrief en cv per e-mail naar onze HR-manager Annika Groeneveld. Na een briefselectie volgen sollicitatiegesprekken. Bij de procedure hoort een referentiecheck en mogelijk een assessment.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.