Medewerker Tender en Sales Support
Fulltime

Kyocera Document Solutions Nederland is een dochteronderneming van het wereldwijd opererende technologiebedrijf Kyocera Group. We zijn een informeel bedrijf, maar wel professioneel en ambitieus.
In deze rol ondersteun je onze salesteams met het verzorgen van alle back-office activiteiten, zoals het opstellen van offertes, het beheren van klantgegevens, het registreren van alle aanvragen en het borgen van gemaakte (prijs)afspraken. Daarnaast onderhoud je contact met Kyocera-partners (dealers) en eindklanten, beantwoord je vragen en handel je eventuele klachten af. Je werkt dagelijks met collega’s uit andere teams en samen zorg je voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid.
Verantwoordelijkheden
- Administratieve afhandeling en controle van de orderstatus
- Registratie van alle activiteiten en gemaakte afspraken in Salesforce
- Berekenen van serviceprijzen
- Aanvragen en begeleiden van IBP-processen
- Behandelen en kwalificeren van special bidaanvragen op het gebied van hardware, software, services en toners
- Verzorgen van maandelijkse rapportages
- Contact onderhouden met de aan jou toegewezen Kyocera-partners en een forecast van de te verwachten omzet van deze partners afgeven
- Opstellen van lease-, koop- en serviceovereenkomsten
- Verzorgen van demonstraties, presentaties en trainingen in onze showroom in Schiphol-Rijk
Competenties
- Klantgerichtheid
- Samenwerken
- Resultaatgerichtheid
- Organisatiesensitiviteit
- Luisteren
- Kwaliteitsgerichtheid
- Stressbestendigheid
- Integriteit
- Aandacht voor detail
- Besluitvaardigheid
Kennis- en ervaringsvereisten
Opleiding
- Afgeronde 4-jarige MBO-opleiding en HBO werk- en denkniveau
- Relevante opleiding/training gericht op sales
Werkervaring
- Enige jaren werkervaring met commerciële werkzaamheden of diensten
- Aantoonbare ervaring met Excel
- Financieel inzicht
- Uitstekende kennis (woord en geschrift) van Nederlands, goede beheersing (woord en geschrift van Engels)
Wij bieden
- Een uitdagende zelfstandige functie binnen een enthousiast team
- Een prima salaris met dertiende maand
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Aanvullende vergoedingen en arbeidsvoorwaarden
- 38 vakantiedagen, waaronder 12 atv-dagen (bij 40 uur)
- Dertiende maand
- Bonusregeling
- Overuren uitbetaald
- Pensioenopbouw
- Fietsplan (leasefiets van de zaak)
- Reiskostenvergoeding
- Stoelmassage
- Volledig uitgeruste gym op kantoor
Sollicitatieprocedure
Stuur je motivatiebrief en cv per e-mail naar onze HR-manager Annika Groeneveld. Na een briefselectie volgen sollicitatiegesprekken. Bij de procedure hoort een referentiecheck en mogelijk een assessment.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.