Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, de e-mail niet hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens naar ons te mailen. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel kunnen alleen partners en werknemers van Kyocera Document Solutions inloggen. Heeft u vragen? Neem contact met ons op.
De basis van onze bedrijfsfilosofie is om klanten de allerbeste service te geven. Iedere dag werken we aan de verdere verbetering van ons serviceplatform om het zo klantvriendelijk mogelijk te maken, zodat we iedere klant snel en met de juiste ondersteuning verder kunnen helpen.
Internationaal actief
Op het serviceplatform van KYOCERA komen al onze diensten samen: zowel voor de 17 landen waarin we zelf actief zijn als de 80 landen waarin we aanwezig zijn via ons netwerk van 5.000 gecertificeerde en deskundige distributiepartners in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
Wij zorgen ervoor dat iedere klant toegang heeft tot dezelfde services en geholpen wordt door medewerkers in hun eigen land en taal – ongeacht de omvang, locatie of behoeften van het bedrijf. Of het nu een simpele reparatie of een complexer probleem is: ons team van service-experts helpt u graag.
Verander ingewikkelde services in waardevolle en simpele processen.
Bekijk onze printers, multifunctionals en software.
Ontdek wie wij zijn.